Forever and Always...is the right words

Det finns saker man aldrig kommer glömma, det finns personer som man aldrig kommer glömma, det finns ögonblick som man vill glömma men det går inte...



Jag har saker jag aldrig kommer glömma,jag har personer i min närhet som jag aldrig kommer glömma,och det finns ögonblick jag vill glömma men jag gör det inte för att dom betyder något fast det inte är bra saker.




Igår fyllde jag 14 år som ni kanske har sett,och nu vill jag tacka alla som jag ÄLSKAR för att ni gör mitt liv helt jävla underbart och för att ni gjorde min fjortis dag helt underbar.

Det här är dom personerna som jag ÄLSKAR över hela mitt hjärta och jag hoppas ni älskar mig tillbaka och ni ska veta att VÅRAT äventyr är INTE över än. Älskar er:

Alicia,Josefine,Isabelle,Ida,Ellen,Marie,Sofia,Lisa,Linn,Julia,Matilda,Emil,Gustav,
Robert,och en massa mer härliga personer men dom här gjorde min dag igår helt jävla underbar,TACK!


Ni gjorde min 14 års dag oförglömlig och det ska ni ha ett stort TACK för,ni är människor som JAG ser vingar på hoppas ni vet det...I LOVE YOU FOREVER AND ALWAYS.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0