Från oss alla till er alla...

Hej!

Under November och December månad har det hänt många roliga saker som jag fotat.Men eftersom min dator inte har haft det så bra så har jag inte kunnat lägga in bilderna,för en nu!

Så nu ska ni få se bilder.



Vi börjar i November och min syster fyller år.Och vi firar både henne och min Pappa.



10 års tårta ;D




Det var födelsedagen det (fanns inte så måga bra bilder på det) men nu är jag på prao i stockholm/köpenhamn.



Jag,Pappa,och min farbror firade mini julafton på tivoli i köpenhamn...



Tivoli är bäst på vinter utan tvekan så om ni ska till tivoli så åk dit i December...





Vackert värre..



inte så bra bild men men,nej nu ska vi på bio så här kommer bilder från vägen dit...



ganska nice bild tycker jag...



Okej nu är jag hemma från praoen och jag och Alicia ska på tjej middag och sen sover Alicia över här :D



Jag innan, bjuder på bilden..


 
Alicias syster sovde också här det är hon längts ner till vänster,den till höger är min syster, och den på toppen är jag.



Alicia och hennes syster dagen efter..

Och nu är det julskyltning i pålsboda och jag,Alicia,Josefine, och Gustav går för att få godispåse av tomten...



Alicia och Josefine...


Alicia och Josefine...


Gustav och Josefine som kramas (dom är så söta)


Alicia,Josefine,och jag precis innan tomten ...

Och nu är jag på bio med spanskan och vi är på stationen innan vi ska med bussen hem(vi kollade på 2012)


Linn och Julia....



Linn och Julia med deras(låtsas) möss


Mössen i deras jackor...



Mot bussen!!!


Ja okej det är nog det som har hänt,nej vänta nu det är ju JULAFTON imorgon!!!!

Och för att avsluta detta inlägg tänker jag visa er min gulliga hund...



Bilden är tagen igår framför julgranen.Så nu vill jag säga så här:

Från oss alla till er alla en riktigt god jul!!!

Tusen härliga jul kramar från/
Ellen, Josefine, Alicia, och Isabelle


















Kommentarer
Postat av: linn

oj va söta jag och julia var:S

gud jul på er:D

2009-12-23 @ 21:28:35
URL: http://lillaskytten.blogg.se/
Postat av: josse

först måste jag bara säga att du är så jäääääääääääääävla snygg ellen!

god jul!

älskar dig :D<3<3<3

2009-12-23 @ 21:33:41
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: Marre

God jul och gott nytt år!<3 :D hare gött(L)

2009-12-23 @ 22:51:33
Postat av: lisa

GOD JUL LILLEBROR! :D:D:D<3

2009-12-24 @ 11:13:52
URL: http://lisahjeren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ellen är en av världens finaste personer! :D

God Jul babe , jag älskar dig! <33

2009-12-25 @ 12:48:51
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0