En mysig men sorlig onsdag...

Hej alla söta och sjuka människor (eftersom dom flesta är sjuka i sånna här tider;))

Idag var det en riktigt mysig dag trots att två av mina girls är sjuka och att jag har ont i halsen.
Onsdagar är typ den bästa dagen enligt mig för då vet man att det bara är två dagar kvar i skolan och så har ju jag och Alicia tjejgrupp då och, jag älskar det!

Imorgon så åker min lilla söta "syster" till Tjeckien för att dansa med sin kära danspartner Gustav som också är en härlig vän ;)
Jag kommer sakna dig ap-mycket Alicia! jag är lite halv utan dig men jag får vell hålla tumarna för er antar jag.Just nu är jag ensam hemma för min familj är ute på äventyr ja inte hunden men hon räknas bara som halv människa.Nej nu ska jag kolla på Brooke knows best och sen blir det 2900 Happiness på tv3 dk innan mamma och lillsyster kommer hem.



Bild på mig och Alicia när vi var i skåne med våra (härliga) familjer ;)
Vi är ganska söta tycker jag mihi,kommer sakna dig jätte mycket trots att du bara är borta ett tag!
börjar ju nästan gråta här för mig själv.jaha.

Kisses/
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0