Hejsan hoppsan!

Idag var det ju skola. Det var helt okej faktiskt.
Jag fick ju träffa mina tjejor! :D
För övrigt så har jag skadat min fot på nått stört sätt. Nått med ledbanden :/
Lite irriterande ohja!
Förhoppninsvis kan jag dansa i morrn.

Och så måste jag berätta en väldigt jobbig grej!
Vi ska göra om i vårat dusch-rum , så det var några här som skulle kolla och lite sånt.
Då upptäckte de att vi har fuktskador där , så en fläkt måste stå och torka och greja i en månad!
Vilket innebär att vi måste duscha i badkaret i en månad.
Jag började nästan grina när mamma berättade det.
Fy fan!
Fatta vad jobbigt? Usch säger jag.

Nej, nu ska jag läsa en bok eller nått och försöka bli på bra humör igen.


En väldigt gammal bild på mig som syster tog för runt 2 år sedan. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0