Hola! (L)

Ellen och Alicia är på prao så jag har inte träffat dem på hela veckan.
Det känns lite fel! :/
Aja , jag får nöja mig med Jossi! :D

Mitt knä är trasigt just nu så jag får inte dansa. :(
Så snart blir jag väll deprimerad och börjar tjocka i mig massa glass och hoppad att det hjälper! (Y)

Haha , nej men snart ska jag iväg till dansen och kolla när min grupp dansar.
Hoppas att jag är bra snart, för annars vet jag inte vad jag gör.
Då blir det nog massa glass och tårar ^^
Och jag känner att jag skriver en väldigt sammanhängande text. (:
Aja , ni får ta mig som jag är :P¨

Pyss!

Kmr du ihåg när vi skrev så i 5:an Jossi.
Ist för "kyss" skrev vi "pyss".
Det var tider det!
:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0