Lycka och Grattis!

Hej alla!

Idag fyller min pappa år så mamma och pappa ska på spa uppe i Stockholm och vi (jag och min lillasyster) valde och sova hos mormor för att det alltid är s mysigt där ;)

Sen så vill jag be er om en liten tjänst, håll alla era tummar idag för idag och imorgon så dansar våran Alicia med Gustav.Saknar er Alicia och Gustav men ni är ju snart hemma här igen ;)

Så Lycka till mina älsklingar! och grattis till min pappa :)



Mina och Alicias fötter sen skåne :)

och glöm nu för sjutton inte att hålla tummar och tår ;)

Have a nice day/
Ellen

Kommentarer
Postat av: lisa

HOPPAS DOM VINNER! :D

vi kanske kan träffas idag för din mormor bor i sköllersta va? :)<3

2009-11-14 @ 16:11:16
URL: http://lisahjeren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0