Melrose place!

Hejsan Tjosan!

imorse när jag vakna så gick jag ner och satte igång tv:n och så var det Melrose place på tv:O .Det var ap-länge sen jag såg det men det är ju så bra! haha jag är lite gammalmodig av mig med det är faktiskt en av mina favorit serier.

Idag ska jag städa mitt rum för imorgon kommer det gäster för min kära lillsyster fyller jämnt! :)
Hon fyller 10 år så vi ska äta pannkakstårta och dricka saft här hemma hos mig imorgon :)

Jag är på jättebra humör idag tack vare "den bra saken" som bara jag och ca 5 till vet om,mohaha!




Men det var nog det jag hade,have a nice day ;)
/Ellen med happy face!

Kommentarer
Postat av: SANNA SANNA SANNA

SV: Vad bra! :) det är bara bra med mig :]

Vad händer under din lördag då? :)



KRAM

2009-11-07 @ 15:16:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0