New Moon!

Hej alla vampyrer och alla andra med ;)

Idag är det premiär på den andra filmen i Steffanie Meyers bok samling om Edward och Bella.Själv så har jag några kompisar som ska gå på premiären nu ikväll, men själv tar jag nog med mig min Ellen och går på den om någon vecka.Har endast läst den första boken men inte en gång,näh! 4 gånger har jag läst den men den är ju SÅ BRA! men jag längtar efter att läsa dom andra böckerna och den nya Twilight filmen.

Imorgon så har Isabelle och Alicia SM här i hallsberg och självklart så är det dans och bugg som gäller ;)
Jag hade tänkt mig ta med mig Lisa,Linn och Julia men tror det bara tyvärr blir Lisa och Linn.Men så är ju Josefine(jossi) där med några andra här ifrån denna håla, så vi får nog kul iallafall.

Nej nu blir det Idol med familjen;) jag hejar på Tove älskar de bruden vilken power hon har aja vi ses.

Orkar inte med någon bild tyvärr (och så är det någon dum knäpp sak med denna dator!)




P.S. Tjejer som bloggar på denna blogg! börja blogga en liten aning mer,jag vet att vi har det jobbigt och tufft nu och att vi inte orkar med att skriva klart det där men kom igen nu vi klarar det,för vi är så jäklans starka och coola som gör detta glöm aldrig det ÄLSKAR ER!!!<3<3<3<3<3



Kisses and vampire bites from Ellen the little vampire




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0