Stockholm

Hejsan Tjosan alla glada!

I helgen var jag i Stockholm det var nice.Jag och min trevliga familj gick på vasa museet och kolla på vasa båten och det säger jag det är sjutton inte en liten båt det:0
sen var vi på världsutställningen med Titanic, där och fy fasiken vad coolt det var! dom hade byggt upp det så det såg ut som om att man var på Titanic.Sen så fick man en sån där grejemoj och hörlurar så kunde man gå runt och lyssna i den där så berättade gubben i grejemojen om alla saker.Det fanns as många coola saker man kunde kolla på där så det diggade jag skarpt!

Och idag började skolan det var ganska kul att träffa mina Girls men resten kunde ju bita sig själv i örat! jag orkar verkligen inte skolan,men jag måste.Jag tror nästan det var allt om inte annars så kan jag skriva det imorgon,ajust det ja! imorgon är det PRECIS en månad kvar tills jag fyller! :D
Okej det var nog allt,hoppas allt är bra med er därute,vi ses och hörs!

Kys og kram
Ellen




Titanic då och nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0