Titanic 2?

Hej alla glada!

Som ni kanske minns så var jag i Stockholm i helgen och kolla Titanic utställningen.Men nu har jag hört talas om att dom ska göra en Titanic 2.Jag vet inte om det stämmer men om det gör det så tycker jag att man förstör historian om Jack och Rose.Visst det skulle vara kul att se Jack i framtiden men Rose är ju inte med och då blir det ju helt fel.Men om jag minns rätt så dör han ju i slutet av Titanic eller gör han inte det?
Aja vi får se om det stämmer eller inte.Men jag tänkte kolla vad ni tycker, är det rätt eller inte att göra en Titanic två? Tyck till nu när ni har chansen!



Men visst ser han lite scary ut?
Ja vi får vell se vad som sker med denna film, jag tror det till och med finns trailer på youtube som ni kan checka in om ni vill;)

Kys og kram/
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0