ALCIA PRESENTERAR SIG.

Hej!

det är alltså jag som är alicia den ända som inte skrivit om sig själv än höhö)
jag är den äldsta och klokaste av dom alla här.
haha nej det sista stämmer nog inte haha, men äldst är jag i alla fall.
jag fyller 15 i början av nästa år.
på fritiden dansar jag par dans.
i november bär det iväg till tjeckien på VM/EM.
andra intressen jag har är väl typ datan,kompisar&familjen :)
nog om det.
Just nu sitter Jag&Jossan & lanar med våra pojkar coola som vi är (h
aa det var lite om mig,får se hur mycket jag kommer att skriva,jag har så himmla mycket annat för mig just nu jaja det kommer visa sig.

/ alicia



det är jag till höger på bilden haha,fy.





Kommentarer
Postat av: josse

men bilden på mig* fyyyy

2009-10-28 @ 20:48:01
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: ja det måste verkligen ha varit jobbigt! :(

2009-10-28 @ 21:34:17
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0