Ellens tur att presentera

Okej nu har alltså Isabelle och Josefine presenterat sig, och jag ska vell inte vara sämre?

jag heter Ellen Marie Christiansen om vi ska vara exakta.Jag bor oxå i Pålsboda,i ett stort gult hus som kallas pepparkakshuset.Jag har en ganska vanlig familj med en lilla syster,mamma,pappa,och en liten söt hund.Min pappa kommer från Danmark så vi är där och hälsar på min kära släkt ibland.Roligt nog så fyller jag år 3 December,så när jag har fyllt fjorton(som jag gör snart) så en månad senare så fyller Issa oxå fjorton fast hon ska vara ett år yngre än mig.Jaha jag tror nästan det var allt om mig,ni kommer säkert få reda på mer saker om mig men vi nöjer oss med detta så länge tycker jag.eftersom alla tycker denna bild är snygg så tar jag denna bild på mig.


jaha och där har vi mig,denna bild lägger jag endast upp för att mina "Girls" tjatar om hur snygg dom tycker den är så bäst för er att ni är nöjda nu.

Cya/
Ellen


Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2009-10-28 @ 15:42:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0