Isabelle presenterar sig (:

Nu tänkte jag oxå presentera mig lite.
Jag heter Isabelle, men kallas Issa & Isi, och jag är 13 år.
Måste bara skriva att jag fyller år den 3 januari vilket innebär att jag snart är fjorton, mihihi! :D
Ehm, jag bor lite utanför Pålsboda i en by som heter Svennevad.
Och jag planerar att ta mig därifrån så fort som möjligt!
På fritiden dansar jag, tar hand om min lilla hund, och är med kompisar.
Dessutom spenderar jag en del av min tid genom att sitta vid datorn.
Nej, jag vet helt seriöst inte vad mer jag ska skriva.


En helt oseriös bild på Alicia & mig.
Jag är alltså den äkta brunetten bara så ni vet, maha!

Puss
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0