The one and only king of pop!

Hej alla ni läsare!



 Igår var jag och såg Michael jackson's This is it på bio,den var ap-bra!
Jag vet inte om jag sagt det men jag är ett hemskt stort Michael Jackson och Elvis Presley fan.Jag är uppväxt med båda legenderna och kommer inte släppa dom i första taget, om jag säger så.Men åter till filmen.Det var verkligen en resa till landet ingenstans och ja, jag träffade pojken som aldrig växte upp.Ni som har sett filmen vet vad jag pratar om.Han verkade så blyg på något sätt,jag sa till mig själv hela tiden "åh, vad söt han är,guud vad gullig han är osv" för seriöst han var/är verkligen så söt! hoppas han är det bra i sin himmel och hoppas att jag får träffa han eller hans familj någon dag i framtiden.

Det vart en tår i början och en i slutet,eller ja en kanske inte det var men några stycken då men jag var ju ganska säker på att det skulle bli så.På hans begravning/minnescermoni grät jag och mamma som galningar men det är vell så det ska vara när ens stora idol försvinner upp i himmlen.Imorgon ska jag iallafall till Stockholm med familjen vi ska gå på museum och kolla på någon Titanic utställning ska faktiskt bli kul.

Hoppas allt är bra med er läsare,och hoppas ni mina Girls har det bra.


Stora kramar och pussar
Ellen


Rest in peace,Micheal Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0