This is the moment,THIS IS IT!

Hej alla män-i-skor!

Idag ska jag (Ellen) in till stan i örebro och shoppa med familjen,sen ska vi ju också gå på THIS IS IT idag.Jag har längtat som in i sjutton till att se den,men nu säger folk att dom inte tycker den är bra för att det inte är han (MJ)som är med i vissa scener,och att man gjorde filmen bara för att få pengar.Jag tycker iallafall att det ska bli kul att se den.Föresten,har någon av er läsare sett den, eller ska se den?
vad tycker ni om filmen? är det tummen upp,eller tummen ner?





Jaha,och där har vi den självaste "King of pop"
men det var nog det jag hade att säga/skriva,så vi hörs.

Kys og knus/
Ellen

Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Okej härligt! :) jo det är bara bra med mig :)

Vad har du för dig då? =D



KRAM

2009-10-29 @ 23:34:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0