Don't give up on your faith...

I Tisdags lyckades jag få med mig Ellen och gå, men sen när vi skulle hämta Gustav så tog det stopp så vi blev kvar där i en timme. Men det var trevligt det med. I onsdags så var jag , Ida och Ronja och simmade i Alléhallen eftersom vi missade simprovet med alla andra. Vi klarade det! och så hade vi ju ganska kul med på köpet. Men jag missade draman då så jag får väl drama extra mycket imorgon. I helgen så ska jag vara barnvakt åt min lillasyster och Alicia's lillasyster. Alicia skulle egentligen vara barnvakt med mig men Agnes har ju fyllt år så hon ska åka dit och fira henne. Så jag hade tänkt mig att tvinga Ellen och det blir nog ingen match. Sen så funderar jag på att tvinag Gustav med men det kan vara lite svårare.




Peace & Love/
Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0