My marked photo...

Jag vill fösrt säga "förlåt" för att jag inte hade den blekaste aning om att det fanns en kanelbullensdag. Så förlåt till alla kanelbullar.

Nu ska jag tipsa er lite tänkte jag.
 Böcker som ni måste läsa för att kunna säga att ni kan allt om vampyrer är. P.C Cast och Kristin Cast's (dotter till P.C)House of night serie.

House of night serien.
1 Vampyrens märke

2 Sveket

3 Utvald (kommer ut 22 februari 2010)

 
Den här serien är verkligen värd att läsa. Jag har bara läst ettan och tvåan men jag kommer lägga händerna över trean så fort den kommer ut. Självklart så är det fler böcker i serien men det här är dom som är översatta till svenska. Dom andra böckerna kommer ut snart på svenska.

Här är böckerna på engelska:

1 Marked


2 Betrayed

3 Chosen

4 Intamed

5 Hunted

6 Tempted

7 Burned(håller på att ges ut)



Författarna:

P.C (vänster) och Kristin (höger)

Om ni vill veta mer om böckerna eller läsa första kapitlet i böckerna (på engelska) så kan du göra det på:
http://www.houseofnightseries.com/
På webb sidan så kan du också bli "märkt" och ladda ner låten för böckerna:

My marked Photo.

Jag skulle gärna vara vampyr om man fick sådanna där snygga märken. Men jag är nog vampyr så det räcker, jag behöver inga märken, Jag har mina huggtänder!

Peace & Love/
Ellen(the little vampire)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0