Unstoppable and Keep on walking...

Nu har första deltävlingen i Melodifestivalen 2010 gått mot sitt slut och finalisterna vart:
Ola med "Unstoppable" och Salem Al Fakir med "Keep on Walking"

Och andra chansenvinnarna vart:
 Jessica Andersson med "I did it for love" och Pain of Salvation med "Road salt"

Min bedömning: Det var hel klart rätt låtar och artister som gick vidare till globen. Jag tror jag vart kär i Salems låt den var helt underbar. Sen så vart jag kanske inte lika nöjd med andra chansen vinnarna men men.Jag tyckte Linda Pritchards låt " You're making me hot" var riktigt bra, men det kanske jag var ensam om att tycka.

Nu har jag precis kollat klart på svtplays lilla finurliga sak, med eftersnack live på svtplay. Tummen upp för Svtplay.



Ola Svensson är nu på väg mot globen och i bagaget har han med sig låten "Unstoppable"



















Salem Al Fakir
är nu på väg mot globen och i bagaget har han med sig låten "Keep on Walking"



Hoppas verkligen nu att dessa två boys går långt, för dom är riktigt bra!


Peace & Love/
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0