Min älskade Ellen<3

Hej,"våran" stora mängd av läsare


Idag var det skola, med andra ord tråkigt. Jossi skulle in till "stan" idag efter skolan så Jag och Ellen fick ta med oss Alicia så hon inte blev våldtagen på vägen hem, inte för att det verkar så troligt men men. Snart så ska jag ringa Ellen och tvinga henne att hon ska gå med mig,haha jag lyckas alltid tvinga hon. Men först så ska jag lyssna klart på Nik og Jay's låt Kommer igen.Jag slänger upp lite bilder jag och Ellen tog i höstas. Så njut av Höst kollektion by the Ellen's




Min älskade Ellen <3





 
Thihi det där är jag, men Ellen är sötare.





När vi var och tog kort så mitt i allt skratt kom det en söt liten krabat, en ekorre!'
jag hann ta kort på den, se visst är den lite söt?


Nej nu ska jag ringa Ellen


Peace & Love/
Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0