Show me the meaning of being lonely....

HEJ!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik.Har varit hos Ellen på förmiddagen med Gustav,Älskar er mina gullungar!!
<3<3
vi spelade Buzz hollywood eller något liknande så.Jag förlorade med jätte mycker men Ellen vann! ;D

Snart kommer Ellen hit då ska jag spöa skiten ur hon på Wii, thihi.Ellen ska föresten sova här hon ska hjälpa mig vara  barn vakt medans mamma och pappa är på bio med några kompisar.Gustav skulle också vara här men han ska på bio han med så vi får klara oss utan han och det brukar gå ganska bra.

Och Gustav du ska veta att jag finns för dig...<3

Nej nu ska jag kolla om vi har ett äpple hemma vart riktigt sugen på ett äpple.




Om ni inte ser det så är det is ;)



Peace & Love/
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0