Let me break the ice...

Länge sen denna blogg blev uppdaterad, så jag tar tag i det nu, heja mig!
Ikväll så bli det bio med mina Darlingar (Ellen och Gustav) vi ska se Robin Hood. Det ska bli kul.
Nog om det, nu ska ni få höra min tabbe som jag gjorde igår.

På msn, med Alicia


Jag: Visste du att Madeline har haft anorexia? :O<3
Alicia: Madeline? vem är det? haha :O<3
Jag: Kronprinssesan <3
Alicia: Men Ellen Kronprinssesan heter Viktoria inte Madeline :D<3
Jag: jaha, men det är väl inte så noga. Men hon har iallafall haft anorexia, visste du det? :O<3
Alicia: haha, nej det visste jag inte :O<3

Okej jag vet, skämmit värre. Men, men. Jag är nog den ända i Sverige som inte vet van männskan heter. Fy skam på mig! Iallafall alla kan ju inte vara perfekta så, vad sjutton.

Imorgon så ska jag kanske kolla när min kära kusin/sysling spelar golf tävling. Det kan bli en upplevelse. Jag menar inte att han är dålig men jag kan ju defenetivt göra bort mig totalt (som vanligt) men men.

En liten fråga: Vem är egentligen perfekt? det skulle jag gärna vilja veta.

Nej nu ska jag sätta mig på golvet och vicka på tårna(haha)

Peace & Love/
Ellen Marie Christiansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0