Robin Hood

Robin Hood 2010


En verkligen sevärd film! Lite blod och tårar och skrik gjorde filmen komplett.




Filmen igår var jätte bra och jag hade jätte kul med G och Ellen. Men fy farao vad varm det var i bussen igår jag trodde jag skulle smälta bort, jo det hade ju sett snyggt ut. Men iallafall.

I morse var jag duktig nog att springa en vända med min lilla hund Nelly. Duktig jag är va? ja det tycker jag med att jag är. Sen så kom lillsyrran hem. Hon har varit på scaoutläger från tor-sön så hon var ganska trött och somna direkt. Lite söt är hon ju ibland. Sen så har jag städat och bla bla bla

Skit samma vad jag har gjort idag. Nu ksa ni få lite bilder på min klass när dom spelar innebandy (mycket roligare)







Haha jätte många bilder (inte precis) men på alla andra gjorde dom roliga miner och ja jag vet inte allt.
Älskar min klass det har vart två helt underbara år, synd att våran tid tillsammans är så kort.


Peace & Love/
Ellen M Christiansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0