This is so wrong but still so right...

Jag säger sällan till alla mina kompisar att  jag älskar dom har jag kommit på. Det måste det bli en ändring på.

Så. Alla ni här under. Vad som än händer, vart vi än går jag älskar så mycket. Jag hoppas ni förstår det och ni ska veta att vårat äventyr är lång ifrån över. Älskar er!

Ellen,Alicia,Isabelle,Josefine,Ida,Marie,Sofia,Julia,Linn,Lisa,Emma, Robert,Gustav, Sebastian, hela Klass 8C.

Dom flesta utav er ser jag varje dag. Och när jag ser era ansikten så ler jag. Ni lyckas få mig att skratta när jag vill gråta, ni lyckas få mig att förstå, och ni lyckas få mig att ha riktigt kul varje dag. För mig så finns ni alltid. Jag ska alltid finnas här för er, det lovar jag.

 Min axel finns alltid att gråta på, mina öron finns alltid för att lyssna, mina händer finns alltid för att hålla din hand, i min famn så väntar alltid en varm kram åt dig, mina ögon kan alltid gråta med dig i dina problem, mitt skratt väntar alltid på att få köra bakom ditt och jag väntar alltid här för att finnas för dig som du finns för mig.
Jag älskar dig. Glöm aldrig det oavsett vad som händer.

Jag älskar er så mycket, det ska ni veta.




Peace & Love/
Ellen M Christiansen.

Kommentarer
Postat av: josse

älskar dig med ellen ska du veta!

<3

2010-05-17 @ 18:30:37
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: Marre

Älskar dig med Ellen<3

2010-05-23 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0